سرای دانش

انجام مسابقه املاء در دبستان پرسش بهترین مدرسه منطقه 5

اجرای مسابقه املاء در زنگ فارسی پایه اول دبستان پرسش به منظور دوره دروس آموخته شده و تجربه ی حس یک معلم واقعی

در زنگ فارسی پایه اول دبستان پرسش معلم خوش ذوق این پایه ، این بار با اجرای بازی املاء توانست با ایجاد فضایی جذاب و متنوع حال و هوای جدیدی را به کلاس درس ببخشید.

تقسیم بندی دانش آموزان به گروه های سه نفره اولین قدم در راستای اجرای این بازی بود و انتخاب یک معلم به قید قرعه از هر گروه شروع کننده این بازی مهیج بود، که هر دانش آموز با گفتن دیکته به دو نفر دیگر و صحیح کردن املاء توانست نقش یک معلم واقعی را برای هم گروهی های خود ایفا کند.

انجام بازی املاء باعث تقویت مهارت های زیر در تک تک دانش آموزان کلاس اولی شد:

*حس مسئولیت پذیری

*روحیه تعامل و انجام فعالیت های گروهی

*افزایش تمرکز و دقت دانش آموزان در هنگام صحیح کردن املاء سایرین

*حس یک معلم واقعی و دلسوز

*ایجاد خودباوری در هنگام امضا کردن املاء

معلم کوچولو
 
معلم کوچولو
 
معلم کوچولو
 
معلم کوچولو
 
معلم کوچولو
media-object

فاطمه فولادی

تنوع در نوشتن املا بسیار تاثیر گذار است و باعث تقویت هوش هیجانی دانش آموزان می شود.