021-2936

نحوه برگزاری امتحانات خرداد 1400 مشخص شد.

نحوه برگزاری امتحانات خرداد 1400 مشخص شد.
حسن ستاری غلامی 18 اردیبهشت 1400

تکلیف نحوه برگزاری امتحانات خرداد 1400 مشخص شد...

نحوه برگزاری امتحانات خرداد 1400 حضوری یا غیرحضوری ؟

نحوه برگزاری امتحانات در خرداد 1400 مشخص شد. برگزاری امتحانات دانش ‌آموزان در ایام کرونا برای تمامی پایه ها غیرحضوری خواهد بود. اما امتحانات دانش آموزان نهم و دوازدهم به دلیل اهمیت معدل در این پایه، به صورت حضوری خواهد بود. مدیر کل آموزش و پرورش درمورد آزمون ‌های نیمسال دوم خرداد پایه نهم و دوازدهم توضیحات زیر را اعلام کرد:

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش، نحوه برگزاری امتحانات خرداد ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم سال 1400 را به شرح زیر اعلام نمود:

وزیر محترم آموزش و پرورش اعلام کرد، امتحانات مدارس بعد از عید فطر و از تاریخ 27/02/1400 آغاز می شود.

اطلاعیه مرکز سنجش آموزش و پرورش درباره امتحانات حضوری دانش‌آموزان و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی:

 

 برای برگزاری این امتحانات و به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و عوامل اجرایی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که دانش‌آموزان در گروه‌های مجزا در جلسات امتحان حاضر می‌شوند و تعداد حوزه‌های برگزاری امتحانات نسبت به شرایط عادی، افزایش بسیاری دارد به طوری‌که دانش‌آموزان با فاصله دو متر از یکدیگر در فضایی مناسب که از تهویه کافی برخوردار است روی صندلی قرار می‌گیرند.

طراحی سؤالات نیز بر مبنای آموزش در شرایط قرمز شیوع بیماری کرونا انجام شده است و دانش‌آموزان می‌توانند برای اطلاع از بارم بندی و حذفیات دروس مختلف، از پشتیبان کلاس راهنمایی بگیرند.

  • فضای مجازی :

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد .*