021-2936

ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
نسیمه فلاحی نژاد 17 آذر 1400

حضرت زینب (س) را تجسم و نماد صبر نامیده اند که هم تیمارداری بیماران، هم پرستاری فرزندان و هم کاروان داری کاروانی را بر عهده داشت که دچار مصیبت بودند.
نامگذاری روز پرستار در تقارن با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) نشانه‌ی قداست، شرافت و شخصیت والای زنان و مردان با همتی است که با الگو و سرمشق قرار دادن آموزه‌های اخلاقی آن بانوی بزرگ اسلام نام خود را در کسوتی شریف رقم زده اند.

در سالروز ولادت با سعادت  حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ، تلاشگری و سخت کوشی تمام فعالان عرصه سلامت به ویژه پرستاران بزرگوار را گرامی می داریم . روز پرستار روز جلوه فداکاری عزیزانی است که زندگی و سرمایه عمرشان را به  کار می گیرند تا بتوانند سلامت را برای بیماران و جامعه به ارمغان آورند.
بزرگوارانی که زینب گونه آسایش را از کف می نهند تا آرامش ببخشند و تمام هستی خود را برای آرامش و آسایش دردمندان نثار می‌کنند.

با تبریک این روز عزیز به تمام پرستاران سختکوش، صمیمانه از تلاشهای مستمر عزیزان پرستار در راستای رفع درد و رنج بیماران قدردانی می نماییم. و آرزوی توفیق روزافزون برای این عزیزان داشته و قدر شناس این همت و تلاش و زحمات شبانه روزی این بزرگواران هستیم.

  • فضای مجازی :

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد .*